Tuesday, May 26, 2009

Atashi wa yukai

[Menilik-nilik peluang yang boleh di grab]


X sabar menghitung hari2 untuk ke hari Jumaat..Hehehe..Nape? School holiday mey..Boleh la bawak anak2 aku jenjalan. Sian diorg kan asyik dok umah..Hak hak!! Ape jadah.. Laki pon xda lagik..

Aku terXtra hyper 2 3 hari ni. Ntah la. Kekadang tuh risau pon ade. Takut suke2 nnt menetes air mate..Takda perkara yang menariks nak ku type..Cume few wish to few peps..

1. Happy brithday to Mr Shaqeel yang ke 5thn kot. Sorry la ek konfius 4 ke 5 thn..Haha!! Jadi good boy to ur ayah n ibu. Be role model to ur lil bro n be a leader to ur fren plus dont be trouble maker to ur teacher sian die..

2. Happy birthday jugak kat Mr Maknyer..Em..Resolusi beb??? Aperture kasik 1.4, ISO 400.

3. Congrats to my cousin, Mr Ijal atau lebih dikenali sebagai Chem di kalangan U10, bersama pasangan Pn Fatin. Walaupon 6bln lepas ko cite nk kawin ng si B skali ko kawin ng si A..Moga kekal abadi..

4. Congrats to my bestfreng, Nadiah Zainuddin a.k.a sondrot..Sory aku suke name tuh tanpa sebarang makna. Sorry aku xdapat dtg wedding ko. Aku ade wedding ng sedara aku..Nanti aku mintak Cik Wa tolong sampai kan adiah yang x seberapa..Cik wa...hehee..tolong ek..

5. Good luck to myself for test esok..Hoho!! Nerbes!!

6. Congrats jugak kepada kawan2 aku yang bakal berkahwin n bertunang sempena musim cuti sekolah nih..Aku akan cube datang semua la if possible..

Itu la rintihan hati seorang insan yang teramat happy di kala ini...Lallaa..

Terima kasih matahari kerana menyinari idupku ini. Anata nashi da to tsurai.

Jya ne..Oh..Lagu tema untuk hati yang gumbira..

[Sepenumbuk dua maybe?]
Andai kata
Masih kau curiga kepadaku
Telah ku kata di hati hanya kamu
Ku nyanyikan lagu cinta
Moga kekal terpatri di hati kita
Janji kita berdua

Andai benar
Tak terasa getaran cintaku
Peluk lah aku pasti kau akan tahu
Tak akan mungkin terbuang
Satu perasaan cinta yang makin dalam..
Tak bisakah kau rasa?

Kau X-Ray lah hatiku
Kau lihatlah bibit bibit cinta suciku
Percayalah
Pasti kau akan tahu
Kau X-Ray lah hatiku
Kau lihatlah keping keping laras cintaku
PeriksalahSemua untuk kamu
Percayalah Sayang
Pasti hanya Kamu.

Andai Kata..
Masih kau curiga kepadaku.
Kita nyanyi lagu cinta
Moga kekal terpatri di hati kita
Ku mahu kau percaya

6 comments:

xente@eyka said...

again aku suke gambar hang yg first tu...nice!

Fati Nagib said...

Zente >> Oh yeah!! Tq2!! Kepada sape credit perlu diberikan? Model yg pandai menggunakan props atau cameraman yang pandai bermain ng ilusi..em..

badd said...

haha...sasah credit tu kat org yg mencipta camera tuh...tapi aku agak tertarik ngan lirik lagu tuh...lagu ke??mane ko dapat lirik tuh...ke ko tetiba dapat ilham mase tgh ngajar kat skolah??story pliss....hehe...

yienjr said...

fati, ko dah jadi cikgu tarian ke? hihi..*sweet*

nota kaki :
aku suka giler gmbr ko tu!!!

Fati Nagib said...

BadQ >> Aku setuju..Pencipta camera la yang patut dapat pujian..Hehehe..Lagu tuh best kan? Ape lagi nnt pejumpaan geng gagak itam aku kasik record buat dodoian ko waktu nak tido..

Nureen >> Cikgu kebudayaan..Aku target AF8 nanti aku nak ganti seme cikgu2 yang ade..hahahha...

Hidup Tanpa Penghujung said...

1st picture.
really really extremely arts!
I like!!