Monday, February 11, 2013

Seoul Finale!

Uollss..Banyak telan limau ker? Ke dah lemau?? Wee..Cuti aku? Biasa saje nyah. Lepak kat umh jek. Hubby i work...Ho ho horlick. Kejar triplet pay gituh. Cewah!! Pasrah. After CNY baru turun ke darat. Cari rezki lebih katanye utk trip akan datang..Ehh...Hahhah!!!Peace!!

So ade la few frens aku yg tanya pasal bajet aku kat Seoul arituh. Basicly aku bleh cakap dgn perancangan yg betul ko bleh p dengan bawak duit sesikit seribu nyah. Mak xtipu. Jujur mak kate nih. Aku cube la list outkan ape yg aku belanja sepanjg kat sane. Mak ade list out tp arituh hubby aku reset fon aku. Trus ilang semua notes aku. Haihhhhh....Stress..Yg penting kalau bikin trip, perancangan tuh. Survey jgn malas. Kalau ko p dgn agensi xpyh la nk pk2..Aku lebih selesa p sendiri. Mase aku yg tetapkan. Plus aku bleh gak jimat mane yg patutkan.

Tiket gegel dapat paling murah mase tuh. Booked 8bln awal. Mase booked tuh jiwa tgh kacau sebenarnya. Org kate shopink is best theraphy. Tp aku x shopink kat Pavi ke KLCC, aku dok depan PC je.

Return Tiket RM624.50
Guest House 45000won (RM675.00)
Makan utk 5hari 50000won (RM150.00)
Transport utk 5hari 15000won (RM45.00)
Buah tangan family 50000won (RM150.00)

So itu je la yg aku belanja kat sana. Murah je kan..Kene pepandai la. So bleh la stat survey tiket2 murah ke sana..

Yang penting tetapkan motip korang bile nak p memane..Utk sightseeing ke, shopping ke relaxing ke ape. Then seme akan jd mudah...
 

No comments: