Friday, February 8, 2013

Posting! Posting!

Mengambil berkat hari Jumaat yang mulia...


"Ya Allah, semoga Engkau merancanakan yang terbaik untuk kami sekeluarga".

 




Nape aku pilih Putrajaya?? Ko sendiri pon tau kan geografi Putrajaya besar mane je..Jadi xda la die nak hantar aku ke hulu hilir kan. At least still dalam area tuh jugak. Plus hubby ku plan to buy house area Bangi. Tempat jatuh cinta lagi dikenang katenyeeeeerrrr...Malu I..Dah survey few projek around Bangi/Kajang and ade yg menambat hati. Tapi takut nak beli since isu posting belum selesai. Pilihan kedua harusla balik negeri sendiri. Walaupon gegul tau chances utk dihantar ke kuala2 atau ulu amat tinggi namun terpaksa pasrah la. Aku pk positip tetap dalam tempat aku kan. Kalau mintak Selangor kang die anta plak ke Tanjung Karang ke Banting ke.. Xkoser aku haih..At least Pahang dekat sket la ng Kerteh. Walaupon hubby aku bukan la based kat Kerteh kan. Arghhh Xkire la..Aku pon pening nak letak negeri mane. KL mmg xlaaaaa...Malas aku nk redah jem kan..

Semoga doa aku termakbul...Sesape yg nk kuar dari Putrajaya tuh meh roger2 aku..Kot2 bleh plak aku ganti tempat kamu kan..

No comments: