Sunday, January 10, 2010

Resolusi 2010

Gegul ala2 lewat gitew post kan resolusi 2010. Tapi tatap nak bagi tau semua org supaya semua orang tau kan. Mane la tau bleh bantu2 utk jadikan semua nye kenyataan..Hehhee..As usual ada 4 jek. Xperlu bebanyak nnt xmampu nak laksanakan. Terbahagi pada 4quater la. So kire2 setiap 3bulan aku mesti pasti kan 1 selesai..Tema tahun ni umah dan tangga. For 2010 here goes my resolution :


1. Nak pertingkatkan ilmu agama aku. Hohoho!! Nak kikis sedikit demi sedikit amalan atau pon tabiat kurang elok itew.


2. Nak kahwin..Aku plan since aku umur 20 thn nak kawin by this age. Nape? Aku anggap umur aku 50thn so half aku abiskan dgn my family n other half aku nk bersama my own family plak..


3. To make baby..Hehehe..Kalu ade tips nak dapatkan kembar bleh la share. Jimat sket time gegul. At least bleh rehat 3 4 thn kan..Hahaha!!


4. Nak melancong ke luar negara. At least 2negara okeh. Xkire la Siam ke Kalimantan ke. Janji nak berbaloi aku buat passport tuh. Tapi niat haruslah ke Switzerland kan..Hehehe..Bleh ke sayang? (Tetibe tukar nada).


5. Oppss..Terlebih sudah. Tapi ni penting. Mesti aku realisasikan jugak. Nak menang kempen balik beraya di kampung halamanku..Hahaha!!!


So itu lah die. Marilah kite sesame tgk bleh ke x..Alhamdulillah tahun 2009 completed.

[Nantikan hapdep gegul dari Pulau Mutiara]

5 comments:

Anonymous said...

haha motip gegul?? gegel disini kelliruu suda...apapon azam uolss yg No.5 tu mak setuju! mak dlm proses pasang sepanduk kat setiap penjuru rumah. MELAKA! MELAKA! MELAKA!! GO..GO..GO! hahahah

Maknyer said...

balik taiping n sabak bernam..3rd baru balik bentong

nrzmn said...

hahaah reso no 5 tak voleh velah !

nurarinab said...

sgt besh ini resolusi :)

yada said...

baby kembar? nak jugak! i ada baca tips kat blog kawan i, dia memang obsessed nak baby kembar.. but u see baik kita semua berusaha kan.. mana tau dapat, so lucky!!