Friday, November 4, 2011

Berdebor-debor

What??!!!



Pregnancy test double line!? Iman bakal jadi big sista?! Tapi doc....
.
.
.
.
.
.
.

Dup..Dup..
.
.
.
.
.
.
Dup..Dup...
.
.
.
.
.
.
.

Mumy xsempat belikan saya pool dengan jip askar lagik..Camne nak jadi kakak..Camne nak jage baby kecik nih. Basuh berak sendiri pon saya tak pandai lagik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Dup..Dup..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaa....
.
.
.
.

Haahaa....Tet......Salah..Sebenarnye gegul skang tgh debor tunggu episod finale cite Sofiyya..Well very da taik drama melayu okeh. Ade aku kisah! Penat okeh gegul google sinopsis ending die. Walaupon dah tunjuk thriller after abis episod semalam, tapi gegul x puas ati. TV3 siap buat voting sape Sofiyya nih patut pilih..Kalu tengok poster die gambor Fizo ng Tiz Zaqyah. JAdi marilah meriahkan depan tv ari Senin nih eh. Jam 7pm. Sempat solat magrib before start cite tuh. Gegul bajet ending die kambing sket..Huhuhu!!



Arini anak gegul genap 8 bulan. Happy 8month birthday baby..Luv u!! Be notty some more.hehhee...Jom makan kek tiramisu siknicer mumy..Yummeh!! Ko ado??

4 comments:

Red_VeLveT said...

entry ko ko pon menggelabah mcm kambing...hahahha...ingatkan iman dpt adik br...ak gelak guling2 baca...hahahhaha...siot jer...

Mrs.Afiq said...

ahaha..mak dah melompat tanda gumbira bila dgr Iman bakal dpt adik tapi...hampeh, pasal SOFIYYA rupanya..
today la last citer dia..hmm, dup dap gak ni, xsbr nk tgk..Alahaiii, cepat la kul 6...nak balik..:(

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
qishi okawa said...

cute la baby cikgu nih...cikgu sekolah bentong hek?sekolah mana?sulaiman ker?sy dulu koje PEJABAT MARA BENTONG..LUV BENTONG..TAPI LA NIH DAH TUKAR KL..HAPPY BLOGGING..suka nau baca cikgu punya entry..hihi...

http://luvlyqiss.blogspot.com/