Monday, November 29, 2010

No more party buih

Aku menulis pada jam 530am arini..Kalu dah tejaga nih memang payah la aku nak tido kan. Adoi!!! Motip bangun pepagi nih?? P keje ke?? Haroslah x. Saya cuti 2bulan ye..

Andak dtg amik keta aku just now. Nape?? Parents in law aku dah balik dari haji. ETA 8.00am at KLIA. Alhamdulillah semuanye selamat dan bejalan lancar. Moga doa yg aku kirimkan dimakbulkan Tuhan (amiinnn). Kejap je rasenye mase belalu. So skang dah betitle haji dan hajah la.

Sehubungan ng itu, aktiviti2 poya-poya dan parti-parti yg bertempat di umah nih tepaksa la dikurangkan atau lebih baik aku ckp dah dibekukan. Ye!! Umah ni kembali menjadi milik mereka. Aku dan Dani?? Tepaksa la men kejar2 dlm bilik yg kecik nih jek..Baru igt nk sprint dah sampai pintu. Baju plak kene la pakai size2 L ke XXL ke..Nak cover sket pusat n perot yg makin ari dah macam belon gas tuh. Kang tejuih plak bijik mate parents in law aku.

[Captured before pegi at TH Kelana Jaya]

No comments: