Wednesday, December 31, 2008

New Year Eve 2009

31 Dec 2008 6.00pm..

"Fati, kite kene clear kan defisit for Dec 08 if not we will suffer on 2nd Jan 09", kate Mr S. Sheeet...Aku baru plan nak blk awl..Kambeng!!

Semua org dah kemas2 nak blk aku plak dgn cool yg tak berapa nak cool nih terpaksa stay kat ofis nk siapkan keje lagi..Argh!! Kaki ni dh ketar jek. Xle dok diam. Jap2 kang org call dah cm bursa saham..

"Hi beb, weh ko kat ne nih?? Dah kol bape nh..Xblk2 lagi ke? Weh bangla ng indon2 pon blk awl arini nak p KLCC. Rileks ah", tanye Miss L plak. Ceh! Dalam ati aku nk je jerit aku nak balik!!!!


"Weh ko booked kol bap nih?", tanye Mr B plak. Aku ckp kol 930pm. Mr B p kol 1030pm..Fuh!! Nasib timing lain. Mr B nak p tempat same ng ku gak tp die nk p ng "kawan ofis" die la..Huuhuh!!Ade ke ajak aku join die..Xmo ah..Kang rebut mic plak.

Aku buat keje aku cm ribut ah nih..Setel2 kan at 630pm aku dah tak dok dpn PC. Kali nih aku gagahi kan diri ckp kat Mr S yg aku nk blk awl n dah siapkan seme defisit.Yes!! Done..Dah kemas2 skali...

Mr S : Fati, ni ade yg tak le TP la..Pastuh ni aerokit Camry nih bla bla bla...
Fati : &$$#^& &%$^$...nnt sye cek blk..Saya nk blk nih Cik S..Saya ade hal nih..Sye try tgk cmne.Worse case kite buat Jumaat la since ade 2 item je lagi buat hal kan.. Kire ok la compare before (dalam hati ni doa je die stuju)
Mr S : Em..Okla kalu gituh at least dh abis la semua yg len. Kire sangkut 2 item je lagi..
Fati : Yahoo!!! Ok la Cik S saya blk dulu..Happy New year!! ( terus aku padam IM aku takot die asking me to do some work lagi)

Yea!!! Blk..Trus heading to Alamanda..Lalalala~

Aku sampai dulu dari Sarip so jenjln..And this isthe scariest part sebab aku nampak bnyk words...SALE..hahahaha!! Fati do control ur nafsu..Ko dah bnyk shopping this month. Ok..Then aku masuk Nike since aku mmg looking for new sandal. Hopefully ade aku dah cr 1 KL tapi xda. Ces! Sambil tuh aku gayut ng Has..Dah mcm becinta aku rase..Nike ade clearance stok. And kalu dah clearance namenye harga pon mmg murah amatla.

Fati :Has!! Ko rase kalu baju RM1** jadi RM50 j eworth tak bli?"
Has : Weh ape lagi murah siot..Grab it!

Memang aku cinta Has..Just grab it..Memang sukar kawal nafsu..Then aku menuju ke food court since Sarip ajak jupe situh. Before sampai food court..Emm..Singgah Esprit la jap..Saje nk tgk2 jek..Hahaha!!Tgk aku tuh xle pki..Eh, cam cun plak baju nih..Em..Harge pon murah je. Nak bli ke x..Bli ke x..Lambung dadu..Pejam mate amik saje..Huahaua!!


[Me+Kak Ina+Sarip]

[Birtday gurl..Baru nak nak rase jadi 24 thn esok dh kene terima hakikat dh 25thn]


Kering Sarip tunggu kat food court..Nak amik ati Sarip, aku pon ajak la makan kat The Obroma Cafe kat tepi Esprit tuh..Lagi pon aku dah jnji nak treat die sempena birthday day die that day..So aku mkn fish n chip..N air Strawberry Avage..Xsilap aku la. Actually strawbbery blanded je aku rase. Name nak vogu sbr je la..Food sampai jek kitorg mkn ala2 express gituuh memandangkan jam dah kol 915pm n aku dah booked room kol930pm. Takot org ramai kang die let go jek plak bilik aku tuh. So in 15minutes mkn n minum ice blended. Mau aku brain froze..Sabar je la...

[The hungry bear]

[Strawbeery Avage]


940pm..Yea!!! We'r in the KARAKOKE!!! Mase smpi tuh memang ramai org kan. Nasib aku dah booked. Kakak counter tuh siap pesan, "Arini kalu nak tmbh lagu kene before 2 lagu akhir ye sebab arini ramai org. Alah cm biase la kan. Xkan xtau.. Eh biase be2 arini be3 plak?". Ceh!! Die dah cm muke aku ng Sarip rupenye..Malu plak aku..Huhuhu!!


So melalak la kami..Aku ng Sarip jek. Si kawan sarip nih pemalu plak..So aku konsep2 malu2 nih xda. Malu maka xdapat la..Hahaha!! Kejam2. Die dgr je la kami nyanyi..


Abis nyanyi kami pon blk la..Hahaha!!! Actually xda la nk p tgk fireworks sbb dah tau jem th gaban kan. Kite p tmpt yg peaceful sudah. Lagi pon bdn pon dah penat kan. So new year kat umah sudah.


Tak sempat nk detik 12am pon aku dah tetido dgn hanfon di tgn..Huhu!! Bezanye celebration time student ng skang. Mase blaja dulu jgn harap nk ade kat umh time nih. Mesti ade kat luar time2 nih..

So to all out there Happy new year..Rasenye kite cm lebih2 kn new year plak compare to Maal Hijrah yg beberapa hari jek before 1jan09. Obvious gile tuhcelebrationnye..Em..Menginsafi diri..

1 comment:

badd said...

haha...tu ke Mr. S yang ko maksudkan...ceiss!!!tertipu gua....hahahaha...