Tuesday, February 7, 2012

Penakut

Bile tak dapat siapkan keje, aku x dpt berdepan dgn bos aku. Malas nk dgr die membebel.


Bila tengok cite seram, aku memang x berani nak bukak mate. Selalunye aku hanya tengok kot celah jari je..


Bile berada di tempat yang tinggi, aku x pernah tengok bawah. Seluruh kaki ketar


Bile rumah blackout, aku orang paling nerves. Terdiam dan terpaku di ceruk bilik sambil pegang hanfon.

 
 Bila terjumpe lipas, aku jerit dan melompat macam jumpe lipan.


Kalau disuruh buat formal speech, mulut aku tak dapat ak berkata-kata


Ye! Aku memang seorang yang penakut.....

TAPI

aku lebih takut kalau aku tak dapat
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jumpe kamu....
[adoi yai camne la nk bgn pagi dan tidur malam tanpa melihat wajah kamu ini sayangku. Mumy janji right after kontrak tamat we will be together again k dear..Sob sobb sobbb]

"Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya"

(petikan lagu Penakut by Yuna
)

"Ya Allah berikanlah kekuatan kepada aku dan anakku. Kurniakanlah kebahagian kepada kami pada setiap masa"

.

2 comments:

Mrs.Afiq said...

Amin... mmg xdpt bygkan kalo xdpt jmpa org yg paling kita sayangi exp anak.. Moga kesabaran yg dihadapi mndapat ganjaran yg besar dariNYA..amin~

rina said...

terharu ble?.. wuwuwu..