Saturday, March 20, 2010

Konsert Pertama AF

Uikss!! AF?? Apekah..Hoho!! Gegul xminat AF okeh (hidung panjang tetibe). Gegul rase teruja plak bile AF start nih sebab senang sket nk countdown. Boleh ke?? 7 minggu lagik weh!!

Rase nak xsabar dah hah! Lantak p la ape2 pon dah penat la nak pk pasal preparation since gegul pon bukan nak yg letop2. Janji aku kawin then bnyk nk buat benda besama. Yea!!

1. Nak tgk wayang gold class
Xpenah okeh seumur idup aku tgk. Ye lah tang nak bayar tuh pk balik kan huish!! Xbebaloi lansung. Tapi after kawin nih rasenye berbaloi2 la kan. Skaligus bleh la nk mengada2 lebih2 sket. Muahahah!!! Ade selimut air cond sijuk2 itu..Auuww!!

2. Celebrate bday together
Oh..Ni lagik satu benda yg kitorg xbuat selama bekawan.Oh kawan la sgt kan. Em..Asyik kene rebut time ng family kan. So tahun nih, akan ku pastikan mase tuh milik aku..Muahahah!!! Tapi sedikit xaci sebab bday aku before kawin. Xkire belated pon boleh la kan.

3. Pecutian yg mengasyikkan.Wah!!! Ini saat yg buat aku teruja. Skang plak kat TV3 kalu korang tgk la ade cite Na O Mei kol 630pm. Cite tuh pasal luv story diver kan. Gegul udah xsabau nak ke pulau nih..Nox!! Cepatkan putaran mase plishh!!!

4. Full time model
Model tok laki aku je la kan. Dah pelbagai contoh gambar ni aku tgk. Xsabau nak pose2 ala2 gmbr ni. Malatop hah!!

5. Nak hias umah sendirik
Ni kaedahnye ade ke?? Oh!! Sedikit keciwa sebab gegul dok umah mak mertua ye nnt. Anyway tatap akan ku hias bilik ku berkonsep "Dalam Taman Ada Cinta". Menetes hah!! Kerusi cleopatra harus ade okeh utk feeling2 sexy gitew..

Cukupla stakat nih. Kang ade yg benci gegul plak. Nanti kite setori lagik kan. Kite tgk dulu yg 5 ni jadi kenyataan x. hahaha!!! Harus okeh!! Determination katenye...

Ape2 pon...Jangan lupe tgk AF malam nih okeh!!! SSreeeeetttttttttttttttttttttttttttttt........Kebabbbooommm!!! (khas buat fanat AF..Cik Ani kite)

2 comments:

Anonymous said...

ahahaha ape kejadahnye tagline ittew! mak dah email astro..dorg nak bayar royalti kat mak -FREE astro sampai ko mampos!

badd said...

tema "Dalam Taman Ada Cinta" ye...hahaha!!!aku nak decorate umah aku buat tema "Dalam Taman Ada Pacat" la...hahaha!!!!