Tuesday, March 24, 2009

Good Morning Teacher..

Wah!! Hari yg sejuk arini..Diiringi ujan yg mebasahi bumi umpama mengerti ape yg tersirat di hati ini. Sesegar perasaan ini sesayu hati ku ini.. Kekdang hati ini pon sukar mengerti ape yg dikehendaki..Entahla..Pyh btol.

Lets start a new life with new facelift..Wah dah macam keta Camry plak nnew facelift kan..Sbr je la..Anyway..

Sorry for being away for quite sometimes..From now on, I'll be back into blogging world..Hopefully la..

Right now bz uploading as much knowledge n skills as I can..Wah!! Dari bakar cupcake sehingga ke dunia edittng..Tamak haloba nmpknye cik Fati nih..Isk..isk..isk..

Semoga April ni membawa keberkatan kebahgiaan dan kemurahan rezeki kepada diriku..Aaminn..

6 comments:

ein said...

taknak tukar layout ke? KAsik taruk yang ade kelip2 sket. :P

Maknyer said...

nanti saya hadiahkan rotan, senang sikit.....hehehe.

badd said...

upload la gambar banyak2...hehehe....

ein said...

err dany, maafkan aku tapi sebab comment tu datang dari kau, it sounded KINKY. ahahhaha..

Maknyer said...

kinky tu ape,kiki lala ke..hehehe, ko tanye la die sendiri;-)

Fati Nagib said...

Kinky minky pinky..ape jadah komen kinky ni.aku akn pasti kn blog aku diupdate..part gmbr 2 aku minta ampn sgt2.laptop ku dh season xle bce hardisk ku.