Friday, September 26, 2008

Salam Aidilfitri

Less than a week, all muslim will celebrating our kejayaan after a month menjauhkan dr pekara kejahatan. I was like sedih nk tinggalkn ramadan. Aku rse tenang sgt sepjg bln ni. Jd baik sket..ehem..ehem..

Raya thn ni dpt kad raya tp xdpt bce sbb kt my hometown. Tp aku rase cik Badariah. Thanx beb! Luv muaXs!

For all my fren yg blk kg drive leklok ok. Jgn lumba2 n sbr mse jem. Make sure keta in tip top cndition.

Lastly, aku mintk maaf dr ujung rambt smpi kaki sbb mulut ku ini amatla broadband. Kalu ada yg telebh krg harap halak. Aku syg sme org dsekeliling ku. Yg blk kelantan klu penat ble singah umh aku kt bentng k. Aku cuti 1oct-5oct. Jempot datang umah aku k...

Selamat hari raya aidilfitri&maaf zahir batin

2 comments:

ein said...

aku himpunkan la 3 komen ke satu tempat.

1: aku halalkan segale male. :P halalkan segale male dengan kau jugak. Happy eid.

2: Ok, i'll remove ur name. ade sesape lagi nak suruh remove? do inform. Rumah tgh renovate tahun ni, so insyallah. tgklah bagaimana. SHoOt tahun depan beraya dgn suami la kan. ahahahhaah.. sounds funny!! :P

3: kau perasn ko siti ke?

Muhammad Yasir said...

Yo sistah, Salam Akhir Ramadhan, dan Selamat Berhari Raya. Ronggeng Raya.