Tuesday, September 30, 2008

30 Ramadan 1429 / 30 September 2008

[Insan2 yang bertuah di Raya kali ini]

Alahai..sedey btol. Org dah blk umah aku masih di Kota Metropolitan nih. Tapi I tell u hari ni mmg xpyh nak risau psl keta beb. Serius jalan teramat la clear. Aku kuar umh kol 7am biase jiran2 dh buzy panas kan enjin keta la, budak sekolah tunggu van la. Tapi pagi ni..Isk isk..Aku sorang jek. Ade pakcik nih siap pandang semcm jek. Hish!

[Batu 3 @ 725am on 30 Sept 08]

Sampai ofis pon awal sey. Siap naik turun balik lepak2 kat lobby ng pak guark kan sbb takut plak nk masuk ofis. Gelap gumpita. Kol745am time keje ade la 2 3 org yg dtg termasuk aku. Ape kes..Last2 tepaksa la naik gak. Wah!! Jadi pembuka lampu aku arini. Makcik cleaner pon xda. Sabar je a..Junior kan xpe tahun depan mmg 2bulan awal aku apply cuti..Wohhooohoo...

[Mana perginye seme orang]



Tepat kol3pm balik keje trus chaw. Bayangkan la federal highway yg selalu bz itu ble ko memecut sey..Pergh!! KL dah kosong..Perjalanan aku sungguh lancar..

[My luvly hometown, finally]

Sampai umh everything is under progress..We plan to masak Nasi Tomato. Chef mustilah adik aku while aku tukang kaco saje..Hakhak..

[Chef Fifi dibantu oleh kucing2 nye nak enterprem gak Elmo and Kecik]

Ape2 pon aku sgt xcited raya kali ni sbb...

1. Ade baju 5pasang..hehheee..
2. First time bagi duit raya
3. Rase balik kampung di saat2 akhir
4. First time raya bergelar wanita berkerjaya..Wah!!!
5. Tunggu sape yg nak bg duit raya kat aku..Hahaha!!Ade ke??
6. Nak jupe kenkawan..Open house..Rombongan umah ke umah

So Selamat Hari Raya..Laa..laa..la..

No comments: