Sunday, March 2, 2008

When gurl met gurl


muke2 org yang teruja nk p shopping


Location : Sunway Pyramid
Time : 4.30pm
Objective : Has is paying her futsal hutang yang bernilai RM7.50

Maka Fati pon menuju la ke lokasi yg diplan kan a few minutes before met. Has suppose to do some work at Bilik Gerakan. Politician la kate kan.hehehe...And I was in the office supposely settle few work but end up dgn..Emm..No comment!! Since otak dh tepu and Has plak dh kebosanan dok kat bilik gerakan yg entah kan ade org entah kan tidak so we decided to meet somewhere. Konon nye nak hang out jek and Has nak byr hutang yg tak seberapa tuh. Alasan nak melepak jek sbnrnye.

Sesampai je kat Pyramid, andrenalin aku tetibe jek di tahap max tat kala aku terpandang kan satu words yg sangat puaka bg perempuan I guess, SALE!!!Muahahaha!!!Memg tepat pd masenye. Aku dh stress beberapa minggu ni kan maka it's time to had some theraphy!!Yippie!!! Sampai tak cari Has but trus je masuk kedai2 yg ade stiker SALE. Ikut hati yg di hasut syaitan ni nak je aku amik seme yg aku kenan kan..Tp sabar ye cik Fati duit ko bukan RM18000.00..Dah masuk 2 3 kedai baru la realize that I'm suppose to meet Has. So contact la Has.."Weh aku kat ladies department Jusco"..Huh!!Dasar perempuan gak. Aku pon cr la entrance Jusco. Xsangka la plak entrance tuh trus je ke ladies department maka aku pon tesangkut la gak kat situh. Has aku xjupe tp yg aku jupe fitting room. Sempat try sedozen attire la. Lupe daratan btol aku.

Dah try2 baju barula jupe ng Has..Dah tuh Has plak ckp die lapar xlunch pon lagi. Em..Since aku xkuar kan pon duit lagi maka berjln la cr CIMB ATM kan. Punye besau Pyramid tuh ade la seketol CIMB jek. And queue bapak la macam lipan. Tp demi duit aku sanggup beatur. Lame gak la kan. Has siap p Giant beli sushi. Dah kuar duit maka tibe la mase utk mengisi perut sebelum bejuang di medan perang..Ahaks!! Mmg tak berubah dr dulu problem nak decide tmpt mkn. Dah pusing bangunan yg 'kecik' tuh 2kali last2 mkn kat secret recipe.

Kenyang je perut gelak2 jap maka tibe la mase yg dinanti kan..Menyerang kedai2 yg sales. Muahaah!!!Aku suke!!Happy!!!Aku rase cm bahgia gile dunia nih dpt shopping. Gile lame xbuat aktiviti nih. Sampaikan membership card expired pon xsedar. Dah abis beli maka ble la blah kan. Tp sempat gak singgah Jco kan tapau sedozen sorg. Hah!!Mmg sebln aku xpyh merengek nak Jco. Makan smpi lebam!


Result:
Aku : sehelai jaket (same ng Has), sehelai seluar, sehelai baju, sedozen Jco
Has : sehelai jaket, sehelai seluar, sedozen Jco, satu lagi aku lupe la..adoi!!

Discussion:
Aku n Has mmg alergik ng sales no matter what..Hehehe!!So we need to plan back our financial for this month..Ahaks!!BTW Has still xpuas hati sebab die xdapat bli handbag..hahaha!!Kene tunggu after wedding Pije.Sabar ye combi..

Conclusion:
Aku n Has bejaya betemu TETAPI Has tidak bejaya membayar hutang futsalHahaha!!!Malah die menambah hutang nye kepada RM40.00 tunai..


















5 comments:

Hanafedora said...

hahahahaha...gosh i missed u guys sooo much..tk larattt..bace ko nyer mesti dpt bayangkan keadaan... :P

ein said...

aku ade la kat sini. bile lak aku kate aku gi miri. Bontot betol. hahahha.. has tipu aku dow..

dia kate: "aku tak shopping sgt, fati la shopping sakan. aku beli sikit je. Ko tau fati beli ape?..blabla *mak nam mode*"

aku tanye: ko beli ape?

dia kate: "aku beli seluar je. pastukan handbag guess tu sale.. bla bla *mak nam mode*"

hahahahha.. aku tgk same banyak je dia beli ngan ko. XD XD

has.. has...

Maknyer said...

makan donut banyak bole gemuk..

Fati Nagib said...

pedo>> balik le cecepat..ble lelepak sesame.By the way dh bace blog ein yg kami p men futsal arituh??syok wo..

Ein>> Has tu cover line tuh. Muke xpuas ati tuh nak handbag guess.Aku puas ati gile shopping!!Jom shopping next month..Pedulikan budget planner..hahha!!

Maknyer>> Kamu tuh xmkn donnut pon gemok gak..Sudahla!!

Hanafedora said...

hahaha mesti la aku dh bace... sume bende aku bace...giler duduk london menghabiskan n membuang mase layan blog orang..